sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Happy Mother's Day!

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!! Varsinkin minun. :)) <3

 Spice Girls. Nostalgista.

Hui kun tää viikko on taas ollu kiireinen. Torstai oli ainut päivä kun olin kotona koko illan. Maanantain perus fiddlerssit, tiistaina hengattiin porukalla townissa ja käytiin pizzalla ja sit illaks leffaan kattomaan the avengers. Ihan hyvä leffa oli, mutta pitkä. Keskiviikkona oli normaalia pitemmät soccer harjotukset kun viikonloppuna oli pelit. Perjantaina olikin sitten illalla kolme tuntia fiddlersiä eli kitaran soittoa. Ja lauantaina oli oikein tehopäivä. -.- Siis tykkään siitä kyllä joo mutta liika on liikaa. :D Alotettiin aamulla yheksän aikaan ja lunch tauko oli puoltoista tuntia ja sit taas soitettiin kunnes oli puolentoista tunnin dinner-tauko. Joskin me lähettiin pikkasen aikasemmin Fridan kanssa ja mentiin pelaamaan toinen soccer-peli. Siihen ekaan ei sit menty kun oltas kuulemma skipattu liikaa fiddlerssejä, ja pyh. Hyvä peli oli vaikka hävittiinkin. :P Sen jälkeen mentiin vielä vähän aikaa soittelemaan, ja sit puol kaheksan tienoilla kotia, ja syömään. Multa kun jäi se iltaruoka syömättä pelin takia. Sit kävin vaan itekseni juoksulenkillä, oli niin nätti päivä! Jotain 24 oli kai päivällä. Tänään oli siinä 20 kieppeillä ja aurinkoista, vaikkakin vähän tuulista. :)

Tänään tosiaan soitettiin sit vielä neljä tuntia. -.- Mut ihan kivaa se on kumminkin, mulla vaan alko päätä särkee, ja kurkkukin on nyt vähän kipee. Huomenna sit taas normi harjotukset, mut sitä seuraavana maanantaina ei oo ollenkaan. Meillä on ens kuussa kaks konserttia täällä niin siks harjotellaan näín paljon. Heinäkuussa on kiertue mutta mepä ei Fridan kanssa olla täällä enää sillon.

Aattelin muuten tänä aamuna että enpäs mene kirkkoon vaan nukun rauhassa ja nautin hijaisuudesta, mutta eiköhän muutkin päättäny sit jättää väliin, paitsi Mark ja Jord ja Dano. Meillä oli torstaista asti poikien kaverit täällä kun niitten vanhemmat oli jossain, niin heräsin sit siinä kaheksalta siihen että tuntu että koko talo romahtaa. Mutta pojathan ne vaan pomppi tuolla olkkarissa joka sattuu siis sijaitsemaan mun huoneeni yläpuolella... Jossain vaiheessa ne tuli basementtiin huutamaan jotain, voi hyvät hyssykät sentään! Tuumin itekseni sit et ois varmaan kannattanu vaan lähtee sinne kirkkoon, ois ainakin ollu hijasempaa. :D Uskomatonta miten paljon ääntä niistä lähtikin. Mutta mä olen kyllä huomannu et musta on alkanu tulla immuuni. Tai siis pystyn torkkumaan sen huudon läpi, mutta en kylläkään jos ne on basementissa tuolla minun oven takana. :D



6 kommenttia:

  1. Kiitos onnitteluista :)) Luulin, että että olet unohtanut. Vietetäänkö siellä äitienpäivää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olehyvä :) Enhän minä nyt unohtais... Niinkun Frida, hehheh. Joo täällä oli kans äitienpäivä nyt samaan aikaan, mut isänpäivä on kai kesäkuussa marraskuun sijaan. :)

      Poista
  2. vähän kitaransoittoa :D mulla on muuten sama fiilis aina viikonloppusin ku jos tatu huutaa yläkerrassa jotain nii saan kyllä nukuttua vielä, mut sitte se päättääki tulla herättämään mut ja könyää mun viereen ku yritän vielä nukkua nii on aina tosi kiva.. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vähäsen soiteltiin... -.- Ja siis mun täytyy olla todellatodella väsynyt että pystyn nukkumaan heräämättä johki kymmeneen, mut on tässä ihan hyvin pärjätty ku tohon meteliin alkaa tottua :P Aika herttasta kyllä et Tatu könyää sun viereen :')

      Poista
    2. ei se sillo oo herttasta ku haluais nukkua :D

      Poista