perjantai 18. toukokuuta 2012

Getting lost helps you find Yourself

Viime viikko ja nyt alku viikko onkin ollut tosi hyvä ja lämmin keli. Ja vissiin aika kuiva, koska mun nenästä on vaan alkanu vuotaan verta vaikka kuinka monta kertaa viimesen viikon sisään. -.- Mutta tänään satokin sitten kivasti just kun olin menossa towniin.

Viime perjantaina olin kävelemässä kotiin valtatien viertä kun tajusin että ei herran pieksut, taas. No ei mulla ollu nenäliinoja tai mitään kun olin heittänyt kamat Markin työpaikalle, mut lompakosta löysin kuitteja... Ei toimi. Tähän mennessä mulla olikin jo naama vähän punasena, ja kaikki vaan valu suuhun, ew. Musta tuntuu että ohi ajavat ihmiset vähän katto kun meikäläinen sylki verta siinä tien vieressä. :D Nojaa, ne kuitit ei tosiaan imeny yhtään sitä, niin kädethän siinä oli sit kans täynnä. Loppuhan tuo ajallaan, ja olinkin melkein kotona jo kun Mark poimi mut kyytiin, sitä vaan nauratti kun se katto mua, enhän mä oikein ollu voinu pyyhkiä mun namaa ihan puhtaaks.

Tosi monena iltana oon pessy naamaani ja avannu simmut ja lavuaari on ihan punanen. Again. Samoin eilen illalla, ja sillä kertaa se ei sit meinannukaan loppua ihan heti, niinkun yleensä. Tänä aamuna heräsin sattumalta 6.20 ja aattelin että meenpäs bathroomiin nyt kun kukaan muu ei vielä oo menossa sinne, sit tuun takas ja vaan loikoilen tossa seittemään. Mutta eikä mitä kun taas alko tuleen verta! Ja tällä kertaa siinä meni jotain 20 minuuttia ennenkun sain sen loppumaan. So much for the sleeping. Mut sain sit aamutoimeni tehtyä ja olin jopa aika aikasessa, menin kouluun ja ehin olla ehkä viis minuttia tunnilla ennen kun alko taas. :D Olin vaan vähän sillei että "Mrs. Davey can i go to the washroom, my nose is bleeding... again." Sit istuskelin siellä vessan pöydillä seuraavat puol tuntia kun ei se vaan meninannu loppua millään! Monet tuijotti vähän kun ne kävi vessassa, ja yks tyttö kysykin multa että onko kaikki hyvin. :P Ja sit Maryssakin tuli ja se ei eka tajunnu et se oon minä, sit se oikein ilosesti alotti tervehtimään, mut sit se huomaskin miten meikäläisen paperi olikin jo läpimärkä ja verta valu kättä pitkin hiuksiin ennenku ehin lavuaarille asti. :D Maryssa alotti niin hyvin "Oh, heeeyAAAAA ARE YOU OKAY!?" Mua rupes vähän naurattamaan. Ainiin, ja kaikkein hassuinta oli kun rupes aivastuttamaan kesken kaiken.. Peitin sentään, mut oishan tuo komeasti levinny koko washroomiin! :)

Että näin, arvelin että teitäkin kiinnostais.

Tänään foodsissa syötiin jotain munkkijuttuja joita eilen alotettiin. Tai ei se niinkun munkkia ollu suoranaisesti, ehkä jotain donitsin kaltasta? Semmosta höttöstä juttua minkä sisään laitettiin sellasta namimössöä ja päälle suklaasekotusta. :)) Olihan tuo namia! Mutta, minä kyllä sanoin että meidän pitäis varmaan tehä siitä suklaamössöstä vähän vetelämpää, että se kauniisti valuu siihen päälle, ja kyllä se sit siitä taas jäähtyy ja kovettuu. Mutta Rain oli sitä mieltä että ei ei, kyllä se on riittävän hyvää, joten kun se sitä sit lusikoi niiden meidän leivonnaisten päälle, niin nehän kökähti siihen sit samoin tein semmosiks kokkareiks. :D Ei näin. Mutta oli ne hyviä. :)

Onko tämä kaunista, kysyn vaan??


Se olikin päivän toinen tunti, niin oli hyvä välipala siinä. Sit oli kuvista, ja sain valmiiksi sen mun ceiling tilen! Siis sen kattojutun, otan kuvan ens viikolla. Nyt mun pitäis vielä päättää, että mihin päin koulua haluan sen sijotettavan. Mää luulen että pistän sen lähelle mun lockeria. :)

Kuviksen jälkeen oli lunch mutta eipä mulla taas vaihteeks ollu pahemin ruokaa mukana, niin lähin Dylanin kanssa käymään sen kotona kun se asuu lähellä koulua. Viimesellä tunnilla oli ranskaa, mutta vaan leikittiin koko tunti. :P Nyt ei tosiaan huomenna oo koulua, ja maanantaina on May Day tai Victoria Day, eli vapaata, niin on neljän päivän viikonloppu, kelvannee!

Keskiviikkona käytiin ranskan tunnin kanssa pienessä museossa kattomassa vähän taidetta, josta sit kirjotetaan ranskaks pieni juttu. Tulomatkalla mentiin koko porukalla DQ:iin! :)) Minä ostin mansikkapiirtelön, ja olipa hyvää ja niin söpön näkönenkin!

Museota

Love <3

Tässä loppuun vielä kuva jonka otin soccer-pelin jälkeen kun oltiin kävelemässä takasin fiddlers harjotuksiin. Hudson Bay Mountain ja vaahteranlehti-lippu. <3 Tuo on tuo lippu Muheim-elementary schoolin edessä, pojat käy siellä koulua. :)

<3

7 kommenttia:

  1. hei,tä ei sinänsä liity mitenkään tähän sun teksiin, mutta mikä jännite siellä on? niiku siel ilmeisesti tarvii adaptereja?:D Vai ooksä ostanu sielt niiku suoristusrautoi ja tälläsii nii ettet tarvis adapteriä?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta jännitteestä en enempää tiiä, mutta siis adapterin tarvii. :) Ite ostin kun tulin tänne, ku ei se tosiaa paljoo maksa. Ois voinu vaikka ostaa kakskin, kun mä toin suoristusraudat ja muut Suomesta, niin tarviin sitä muuallakin kun vaan tietokoneen kanssa. Mut hyvin on pärjätty. :P Mut tuli kyllä aateltua et ois voinu oman suoristusraudan jättää kotia ja ostaa täältä sit kun niita aika halvalla saa eikä sen ois välttämättä tarvinnu pitempään kestää kun tän vuoden. :)

      Poista
  2. herraneaika sentää mite sitä verta voi noin paljon vuotaa?! :O toi munkki/donitsi näyttää muuten aika epämääräselle.. :D hullun kiva toi viimenen kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä! Mutta nyt on ollu taukoa muutaman päivän niin jospa ne ny ois jo loppunu. :))) Ja siis joo toi leivonnainen oli aika namia, mut vähän epämääränen kyllä :D Ja kiitti!

      Poista
  3. Hei Katri,

    kerropas, kuka noita hienoja aforismeja laukoo. Vai onko ne sun itse keksimiä :o) ? Tarkoitan mm. näitä:
    - You mustn't be afraid to Dream a little Bigger, Darling
    - Spring is when you feel like whistling even with a shoe full of slush
    - Dreams Come A Size Too Big So We Can Grow Into Them
    ja tää viimeisinkin:
    - Getting lost helps you find Yourself

    Syvällistä... *makustelee*

    Käypäs kouluterkkarilla tai jossain, jos noi nenäverenvuodot vielä noin runsaina jatkuu, jookos.

    terveisin Täti Suomesta =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nuo on aforismeja/sanontoja joita on netistä löytynyt, tai sitten vaihtoehtoisesti pätkiä lauluista. :) Kiva että tykkäät, niin minäkin!

      Ja minä vähän toivon että nyt ois ohi nuo nenäverenvuodot, mutta täälläpä ei kyllä tunnetaakaan käsitettä "kouluterveydenhoitaja" ! Minä yritin jollekkin joskus selittää siitä, niin ihmiset hämmästeli että onpas erilainen systeemi meillä Suomessa. :P

      Poista