tiistai 6. syyskuuta 2011

First Day Of School

Tänään alkoi koulu! Muilla alkoi aamulla, paitsi mulla Ja Danolla alkoi yhdeltä ja päättyi kolmen aikoihin, mut Danon piti mennä tekemään joku testi koululle aamulla, ja Mark ja Terri meni töihin, joten olin aamun itekseni. Oli hassua kun oli niin hiljasta. :D Skypetin kotia. :)

Puol yhen maissa siis suunnattiin koululle että ehittiin tehä kaikkea ennen varsinaista koulun alkua. Tapasin mun aluevalvojan (joka vissiin on myös töissä koululla) ja se oli tosi mukava, sanoi että jos mulla on jotain kysyttävää yms. tai jotain mistä haluan puhua niin voin sitten aina jutella sen kanssa.

Danon kanssa käytiin vielä tsekkaamassa kaikki mun luokat että löydän ne sitten, ja sit se vei mut mun homeroomin luo ja lähti omaan luokkaansa. Mun homeroom teacher, Mr. Duncan, opettaa mulle siis valokuvausta tässä semesterissä. Mun luokalla on kaksi muutakin vaihtaria.

Alkujuttuihin meni jonkin aikaa, saatin mm. tunnukset koulun koneille, kaapit yms. ja sitten kuulutettiin että kaikkien pitää mennä sinne tunnille mikä on palkissa AB, eli mulla guitar. Siinä aineessa on kyllä huippu opettaja. :) Oltiin siellä 10 minuuttia kunnes siirryttiin seuravan tunnin luokkaan, ja kun se ope ei keksinyt sanottavaa viiden minuutin jälkee, se vain hyräili ja naureskeli luokan edessä ja kyseli mitä ihmiset on tehneet kesällä. :)

Seuraava luokka oli English, ja saatin semmoinen lappu, että mitä sillä kurssilla käydään läpi jne. Ihan mielenkiintoinen kurssi luvassa, veikkaisin. Seuravaaksi menin Family Studies -luokkaan missä myös käytiin läpi sen kurssit tavoitteet. Se jos mikä kuulosti mielenkiintoiselta. :D Mutta kerron siitä vaikka tarkemmin myöhemmin. Sitten kaikki grade 9-11 ja vaihtarit meni liikuntasaliin ja grade 12 teatteriin. Siellä kerrotiin jotain perusjuttuja, koulun sääntöjä yms. ja esiteltiin kaikki vaihtarit. Jokaisen nimi ja maa mistä tulee kerrottiin, ja sit piti nousta seisomaan ja kaikki taputti. :) Meitä on tuolla siis yhteensä yhdeksän: kahdeksan STSläistä ja joku Rotary.

Koulu vaikutti kivalta ja Dano esitteli mut jo aika monelle ihmiselle enkä muista enää yhdenkään nimeä, ja tutustuin jopa itsenäisestikin pariin. Ja monet tuli juttelemaan ja kyselemään miten on menny ja miltä koulu vaikuttaa. :)

Mut nyt haluan nukkumaan koska kello soi huomenna 6.30 (ei sen kyllä ehkä niin aikaisin tarvis, mut katotaan nyt kauanko aamulla kestää..) ja mua väsyttää. Hyvää yötä! 


8 kommenttia:

  1. Se on hyvä tuuri että just kun skypetät kotiin niin tulee kolme sähkökatkosta

    VastaaPoista
  2. Ääh, vähän kiva ku sulla on siellä peräti 8 sielunkumppania! Oispa mullakin.. Ja teille taputettiin!? Ok, mä sain vaan mulkaisuja parin sekunnin ajan :)) Feels good <3 Ja noi aineetkin kuulostaa iha sika kivoilta :)
    t. Katkera :D

    VastaaPoista
  3. Opettelemme siis molemmat valokuvausta tässä "semesterissä" :) Meillä alkaa jotain valokuvaus-hässäköitä nimittäin kai huomenna tai ylihuomenna koulussa :D

    Kuulostaa yhä mukavalta sun elämä siellä (nimimerkillä pakenee koulutehtäviltä pakoon lueskelemaan sun blogia ;)

    VastaaPoista
  4. Oijoi.. Oispa täälläki yhtä rennon kuulosta.. Haha :D Itellähän semmoset seittemän koodin jaksot lähes jokainen jakso.. :D Mutta nauti sie siellä :) Ja ihan mukavan kuulonen kouluki :) Koetahan nauttia arjestaki :)

    VastaaPoista
  5. Heta: Elämä on ihmeellistä! Sen jälkeen kun tulin tänne, täällä on ollu varmaan kolme tai neljä sähkökatkosta, yleensä ei oo kovin usein eikä sitä enne ollut. Micahin johtopäätös oli että minä olen varmasti jotenkin syyllinen. Kenties siinä on perää. :D

    Maija: Joo meillä oli tämmönen esittely :D Ja aineet vaikuttaa kyllä kivoilta. :) Hitsi että siellä sulla kävi noin. :/ Mutta sitä koulun vaihtoahan voisit harkita tarvitaessa? :)

    Anna: Kiva! Mä oon ihan innoissani että jos vihdoinki oppisin ottamaan kunnollisia kuvia ja opetella muokkaamaan kuvia ja tekemään semmosia postereita yms. :) Ja elämä täällä menee oikein kivasti, ja kiva tietää että luet tätä (;

    Heidi: Haha joo kun oon vaihtari ni en voi kumminkaan valmistua täältä, ni ei tarvi ottaa mitään tiettyjä kursseja, joten mähän en mitään matikkaa tai kemiaa sit lue :D Ja kivalta kuulostaa sun lukkaritki :) :D Minä nautin kyllä arjesta täällä ja paljon, muista säkin nauttia siellä! :)

    VastaaPoista
  6. Jep yritettään! :) Heii.. Miten mie en pysty kommentoimaan tuohon school and stuff -postaukseen ollenkaan :o Se ei siirrä mua sille sivulle.. ?

    VastaaPoista
  7. Täytyy sanoa että en tiiä :o Muutkin on sanonu samaa ja kävin kattoon asetukset yms. mut en tiiä mikä on vialla :/

    VastaaPoista